پوستر-نمایشگاه-هنر-مفهومی-سپهر-نصیحت-گر.jpg

اولین چیدمان سپهر نصیحت‌گر در رشت برگزار می‌شود

از شما دعوت می‌شود تا در بازگشایی نمایشگاه هنر و مفهوم (کانسپچوال آرت) شرکت کنید. تقاضا داریم در صورت عدم شرکت در افتتاحیه در فراغتی تا ۱۶ مرداد ماه قدم رنجه فرموده و با تمام قوا تشریف بیاورید!

به گزارش وبسایت سپهر نصیحت‌گر به‌نقل از ایرنا / اولین نمایشگاه هنر مفهومی و چیدمان گیلان توسط سپهر نصیحت‌گر و با همکاری اداره ارشاد رشت و با هدف ایراد نقد و ناگفته‌ها جامعه امروز برگزار می‌شود.

 تمام عناصر این نمایشگاه، با فرم و چینش مفهومی تضادهای سیاسی و اجتماعی را روایت می‌کنند، تقابل جریان پست‌مدرن و زندگی بدوی انسان نقطه‌ی تمرکز این نمایشگاه است و با توجه به چیدمان و فضاهای تعریف‌شده، می‌توان گفت که این مجموعه تفکر یا جریان پست‌مدرن را در برابر جریان‌های سنت‌محور و اصیل ایران قرار داده است.

نمونه‌ی مشابه این نمایشگاه در استان گیلان اجرا نشده است و سپهر نصیحت‌گر این مجموعه را با همکاری سحر فتح‌علیزاده در بخش طراحی چیدمان اجرا می‌کند.

نمایشگاه هنر مفهمومی سپهر نصیحت‌گر ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۱ مرداد ۹۳ در نگارخانه مارلیک رشت افتتاح می‌شود.

 

دعوت‌نامه‌ی نمایشگاه:

نمایشگاه هنر مفهومی سپهر نصیحت گر

سرور ارجمند …
با سلام و احترام فراوان
به هر وسیله‌ی ممکن از شما دعوت می‌شود تا در بازگشایی نمایشگاه هنر و مفهوم (کانسپچوال آرت) شرکت نمایید. تقاضا داریم در صورت عدم شرکت در افتتاحیه در فراغتی تا ۱۶ مرداد ماه قدم رنجه فرموده و با تمام قوا تشریف بیاورید، اگر هم نیامدید نگران نباشید چیز ویژه‌ای را از دست نخواهید داد.
آیین افتتاحیه: ۱۱ مرداد ۹۳ – ساعت ۱۷ یا همان ۵ خودمان.
مکان: کره مبارک زمین، قاره منور آسیا، کشور گرامی ایران، رشت شهر گیلان، پایین‌تر از میدان شهرداری، مجتمع نم‌کشیده‌ خاتم‌الانبیا و بالاخره گالری مارلیک.
سپهر نصیحت‌گر
سحر فتح‌علیزاده

انتهای پیام/

کارگاه‌های آموزشی

در حال برگزاری

  • مدیریت پروژه‌های عکاسی
  • مقدمات عکاسی دیجیتال

برای شرکت در کارگاه‌ها یا دوره‌های آموزشی عکاسی و روزنامه‌نگاری می‌توانید از طریق دکمه‌ی زیر اقدام کنید.

نوشته‌های مرتبط