مولانا و دیکاپریو

مولانا به هالیوود می‌رود!

عده‌ای عاقل‌اندرسفیه اصل موضوع را رها کرده‌اند و تمام فکرشان این است که کدام بازیگر شبیه کدام نقش است!

[این متن برای انتشار در کانال تلگرام نوشته شده است]

✅ من نمی‌دانم که چرا می‌گویند، اسب حیوان نجیبی است، کبوتر زیباست و چرا در قفس هیچ‌کسی کرکس نیست؛ ارتباط اسب و کبوتر و کرکس به متن خویش را نمی‌دانم اما به‌نظر می‌آید آقایانِ به‌ظاهر سینماگر که تمام عمر خود را صرف سینما کرده‌اند، نظرهایی دارند که فرق بین اسب و کبوتر و کرکس را مشخص می‌کند.
کجایی سهراب؟ بپوش کفش‌های آبی و گِل‌آلود را و چشم‌ها را باز کن و خوب ببین، چه می‌دانی شاید روزی از روزهای آتی پای تو هم به هالیوود باز شد و آن‌وقت مدعیان مفتخر سینمای ایران به‌دنبال بازیگری اهل کاشان باشند که سر سوزن ذوقی داشته باشد و البته ایتالیایی هم نباشد، چه‌بسا ریش هم داشته باشد بهتر است.
✅ عده‌ای عاقل‌اندرسفیه، اصل موضوع را رها کرده‌اند و تمام فکرشان این است که کدام بازیگر شبیه کدام نقش است و یا پوست چه کسی با مولانا و شمس هم‌خوانی دارد یا ندارد! غافل از این‌که مولانا به هالیوود می‌رود و چه از این بِه که صدا‌ و‌ سیمای خودمان قرار نیست مولانا بسازد.
✅ پیشنهاد من به طیف محترم مخالفان بازی دی‌کاپریو در فیلم مولانا این است که از این پس به‌جای هشتک «رومی سفید نبود»، بنویسند، #مهران_رجبی شایسته‌ی بازی در نقش مولانا برای هالیوود؛ چه می‌دانید شاید فرجی شد و کرکس و کبوتر و اسب را هم به‌جای یکدیگر نشاندند.

 

(باشد که مولانا آلزایمر بگیرد و مثنوی به پایان نرسد)

 

انتهای پیام/

کارگاه‌های آموزشی

در حال برگزاری

  • مدیریت پروژه‌های عکاسی
  • مقدمات عکاسی دیجیتال

برای شرکت در کارگاه‌ها یا دوره‌های آموزشی عکاسی و روزنامه‌نگاری می‌توانید از طریق دکمه‌ی زیر اقدام کنید.

نوشته‌های مرتبط