نمایشگاه «دوربین دموکراسی» با موضوع یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و چهارمین انتخابات شورای شهر و روستا – ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ – در گالری مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم‏الانبیا (ص) رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه شخصی سپهر نصیحت‌گر به نقل از خبرگزاری مهر؛ نمایشگاه «دوربین دموکراسی» با موضوع انتخابات ریاست جمهوری، یکم تیرماه ۱۳۹۲ با حضور علی اسماعیل‏‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت درباره نمایشگاه عکس «دوربین دموکراسی» گفت: این نمایشگاه شامل ۳۴ عکس در ابعاد ۳۰ در ۴۰ است و با موضوع انتخابات امسال – حماسه سیاسی – برگزار می شود.

وی با اشاره به این که دوربین دموکراسی نخستین نمایشگاه سپهر نصیحت‌گر است، ادامه داد: سپهر نصیحت‌گر دانشجوی رشته معماری است و به طور حرفه‌ای در رشته عکاسی خبری فعالیت می‌کند.

رضا ثقتی با بیان این که انتخابات از چشم هنرمند مبنای کار این عکاس است، اظهار داشت: این نمایشگاه عکس از ۱ تا ۶ تیر ماه سال ۱۳۹۲، صبح‏‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در نگارخانه مارلیک رشت دایر است.

 

دعوت‌نامه‌ آیین افتتاحیه:

دعوتنامه نمایشگاه دوربین دموکراسی

 

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *