به گزارش وبسایت سپهر نصیحت‌گر به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رشت با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه هنر مفهومی و چیدمان گیلان، گفت: سپهر نصیحت‌گر این نمایشگاه را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت و با هدف ایراد نقد و ناگفته‌ها جامعه امروز برگزار می‌کند.

وی افزود: در این نمایشگاه، تمام عناصر با فرم و چینش هنری مفهومی از تضادهای سیاسی و اجتماعی را روایت می‌کنند.

رضا ثقتی با اشاره به این که سایه جریان پست مدرن بر زندگی بدوی و اصیل انسان نقطه تمرکز این نمایشگاه است، اظهار داشت: با توجه به چیدمان و فضاهای تعریف شده، این مجموعه تفکر یا جریان پست مدرن را در برابر بافت اصیل و قدیم ایرانی قرار داده است.

وی با بیان این‌که ایده‌پردازی این مجموعه کاری تولیدی بوده و نمونه مشابه آن در گیلان اجرا نشده است، تصریح کرد: نصیحت‌گر این مجموعه را با همکاری سحر فتح‌علیزاده در بخش طراحی چیدمان اجرا می‌کند.

به گفته ثقتی؛ آیین افتتاح نمایشگاه هنر مفهومی (کانسپچوال آرت) با حضور جمعی از مسئولان هنری و هنرمندان شهر رشت، ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۱ مرداد ۹۳ در نگارخانه مارلیک رشت برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از ۱۱ تا ۱۶ مرداد ماه ۱۳۹۳ برگزار می‌شود.

 

دعوت‌نامه نمایشگاه چیدمان و هنر مفهومی سپهر نصیحت‌گر:

 

دعوتنامه هنر مفهومی سپهر نصیحت گر

 

 

دعوت‌نامه نمایشگاه چیدمان و هنر مفهومی سپهر نصیحت‌گر:

 

سرور ارجمند …

با سلام و احترام فراوان

به هر وسیله ممکن از شما دعوت می‌شود تا در بازگشایی نمایشگاه هنر و مفهوم (کانسپچوال آرت) شرکت نمایید.

تقاضا داریم در صورت عدم شرکت در افتتاحیه در فراغتی تا ۱۶ مرداد ماه قدم رنجه فرموده و با تمام قوا تشریف بیاورید، اگر هم نیامدید نگران نباشید چیز ویژه‌ای را از دست نخواهید داد.

 

آیین افتتاحیه: ۱۱ مرداد ۹۳ – ساعت ۱۷ یا همان ۵ خودمان

 

مکان: کره مبارک زمین، قاره منور آسیا، کشور گرامی ایران، رشت شهر گیلان، پایین‌تر از میدان شهرداری، مجتمع نم کشیده‌ خاتم‌الانبیا و بالاخره گالری مارلیک.

سپهر نصیحت‌گر

سحر فتح‌علیزاده

 

 

انتهای خبر /

 

اخلاق کاری شرط اول کار هنری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *