لوگو رادیو کولاژ
پادکست رادیو کولاژ

تکه‌پاره‌هایی از هنر ایران و جهان و هرآن‌چیزی که پنبه‌ی مدرن و مدرنیسم را بزند.

این پادکست حاصلِ تجربه‌های شخصی است و در هر قسمت داستانی آمیخته  از واقعیت و خیال را روایت می‌کند.

رادیو کولاژ را اینجا بشنوید

رادیو کولاژ با این اپیزود کار خودش رو شروع می کنه

«سیمای زنی زرافه‌ای که در مسیرش گم شده بود!»

۰۰:۰۰
۰۰:۰۰
  • اپیزود دوم رادیو کولاژ ۰۰:۰۰

نشسته بودی از دور دیدم‌ت، جاری شدی از چشم‌هایت در عمق چشم‌هایم، چگونه می‌توانم این خواستن را فراموش کنم؟

----------------------

تو که نازنده بالا دلربایی

تو که بی‌سرمه چشمون سرمه‌سایی

تو که مشکین دو گیسو در قفایی

به مو گویی که سرگردون چرایی؟

بمیرم تا تو چشم تر نبینی

شرار آه پًر آذر نبینی

چنان از آتش عشق‌ت بسوزم

۰۰:۰۰
۰۰:۰۰
  • اپیزود دوم رادیو کولاژ ۰۰:۰۰
رادیو کولاژ در سایر پادگیرها

نسخه نوشتاری رادیو کولاژ

سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

موسیقی بدون توجه به شخصیت‌های فیلم از ورای جهانی به گوش می‌رسد که برای مخاطب آشنا نیست. چراکه شخصیت‌های مختلف در مسیر سفری بی‌بازگشت به فضا قدم بر تصویری می‌گذارد که مخاطب و حتی خوشان آن را ندیده‌اند و این وظیفه موسیقی است که جهان ناشناخته کارگردان را به مخاطب معرفی کند.

دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰

ناصر فیض می‌گوید: رزنامه‌نگارها مجازند هر سوالی را که صلاح می‌دانند بپرسند، اما لازم است برخی از سوالات را صلاح ندانند!

یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰

شرایط زندگی بشر در قرن بیست و یک، خانواده و ازدواج از کارکرد یک «نهاد» به «مصاحبت» مبدل کرده است و افراد قبل از شروع زندگی مشترک با حذف کارکرد نهادی خانواده زمینه بروز طلاق را فراهم می‌کنند.

یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰

مسعود زنده‌روح گفت: اکثر عکاسان جوان مطالعه نمی‌کنند و از مسائل اجتماعی، سیاسی و جامعه‌شناسی آگاه نیستند.

یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰

گزارشی اجمالی از حاشیه‌های پروژه مسجد ولیعصر / پروژه مسجد ولیعصر یکی از بهترین طراح‌های معماری رضا دانشمیر است و این بنا باید تحت نظارت کامل این معمار به پایان برسد.

یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰

بهمن ولی‌زاده گفت: بهترین کارهای «محمدرضا شجریان» و «ایرج بسطامی» و «شهرام ناظری» محصول خلاقیت پرویز مشکاتیان بود و به جرات می‌توان گفت که تصنیف‌های مشکاتیان حتی بدون آواز هم به طور کامل ادا می‌شوند.

یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰

چه کسی می‌دانست تولد نوزادی در سحرگاه ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۳۴ در نیشابور می‌تواند سرآغاز تحول موسیقی ایران باشد؛ طلوعی که از سر عشق گفت، بیداد کرد، دستان زد و بر آستان جانان سر نهاد.